خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان ؛

رمز حیات و وحدت اطاعت از ولایت/ حضور 80 گردان بسیجی در گلستان زیبایی کار انقلاب اسلامی

سردار معروفی در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان یکی از مولفه های قدرت نظامی انقلاب اسلامی را وفاق و همدلی بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۷۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در تجمع 20 هزار نفری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان گلستان که پیش از ظهر امروز در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار شد اظهار داشت:یکی از مولفه های قدرت نظامی انقلاب اسلامی در کنار مولفه ولایت فقیه وفاق و همدلی و انسجام ملی است که تولید قدرت میکند.

وی درادامه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت :دشمنان انقلاب اسلامی با عملیات روانی بدنبال ایجاد انشقاق در بین ملت هستند.

سردار معروفی همچنین حضور 80 گردان بسیجی را در تجمع 20 هزار نفری استان گلستان نشان از زیبایی های انقلاب اسلامی خواند و گفت :حضور 80 گردان بسیجی به نمایندگی از همه مردم استان گلستان درتجمع اقتدار عاشورایی  که از اقوام و قومیت های مختلف است نشان از زیبایی کار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا همچنین با اشاره به مراحل مختلف رزمایش اقتدار عاشورایی در استان گلستان گفت : درمرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی در گلستان که از نهم شهریورماه تا 29 شهریور ماه شکل گرفت 28 گردان بیت المقدس در13 شهرستان حضور پیدا کردند و نمایش اقتدار داشتند و در ادامه 313 گروه جهادی به منظور خدمات رسانی به مردم عزیز این استان به مناطق مختلف با شعار خدمت بی منت اعزام شدند که تنها در بخش پزشکی بیش از شش هزار ویزیت رایگان ونزدیک به هزار و ششصد نفر آموزش بهداشتی و پزشکی دیدند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد:131 پروژه عمرانی در 20 روز توسط گروه های جهادی ساخته و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که شامل ساخت خانه عالم ، مرمت و ساخت خانه محرومین ، ساخت مدرسه و دیگر موارد است.

سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد : رمز حیات و وحدت و همچنین کار و جهاد و خدمت در سایه اطاعت از ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار