خبرهای داغ:
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به تخصیص اعتبار برای گردشگری نهاوند، گفت: برای فصل نهایی کاوش معبد لائودیسه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در سراب‌های نهاوند در این سفر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۵۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای گردشگری نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی اصغر مونسان در بازدید از اماکن تفریحی و طبیعی شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین شهرستان و استان همدان برگزار شد، بیان داشت: خوشبختانه با وجود تهدیدها و همچنین توطئه‌های دشمنان علیه ایران و ترویج ایران هراسی در جهان صنعت گردشگری در کشور رو به رشد است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری ۵۱ درصد افزایش گردشگر خارجی داشتیم که بیشتر آن در حوزه گردشگر سلامت بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به 6.5 تا ۷ میلیون نفر افزایش پیدا کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: استان همدان جزو پنج استان برتر در حوزه گردشگری کشور محسوب می‌شود که خوشبختانه همه شهرستان‌های این استان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی هستند.

وی بیان داشت: سراب‌های نهاوند به ویژه سراب گیان یکی از ظرفیت‌های مهم در ایجاد اکوکمپ در شهرستان نهاوند و استان همدان است.

مونسان با اشاره به تخصیص اعتبار برای گردشگری نهاوند، گفت: برای فصل نهایی کاوش معبد لائودیسه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در سراب‌های نهاوند در این سفر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده نیز در سازمان جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان خواهیم داشت و تخصیص اعتبارات را هدفمندتر و با برنامه‌ریزی دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات