با صدور حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مهدیان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر فضیلت با صدور حکمی رضا مهدیان را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود منصوب کرد.
در این حکم خطاب به مهدیان آمده است: با احترام و استعانت از پروردگار متعال وبه استناد به مصوبه کمیته انتصابات وزارت مبوع وکمیته نیروی انسانی اداره کل و با توجه به تعهد وتجربه جنابعالی وبه موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود"منصوب میشوید.
در ادامه این حکم انتصاب بیان شده است: حساسیت وجایگاه امور فرهنگی وهنری درمسیر اعتلادر توسعه همه جانبه کشور برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضرورت ایثار و فداکاری وصرف تمامی توان وتلاش‌های نیرو‌های متعهد را ضروری میسازد.
همچنین دراین حکم این چنین آمده است: مضافا وجود استعداد‌های فراوان فرهنگی و هنری در شهر تاریخی وفرهنگی شاهرود، رسالت جنابعالی را خطیر‌تر مینماید. رسالتی که در سایه همدلی و همکاری همه فرهیختگان و هنرمندان آن شهرستان وبا هماهنگی و همکاری با فرماندار محترم، امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.
در پایان از درگاه خداوند متعال توفیق و سعادت را برای ایشان خواستارشدند.
ارسال نظرات