خبرهای داغ:
طلبه بسیجی گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر خبر داد
طلبه بسیجی گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر از برگزاری اردوی یک روزه طلاب بسیجی ملایر و اقدامات تبلیغی این گروه در روستای دهنو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۹۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

برگزاری اردوی یک روزه طلاب بسیجی ملایرسعید سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر اظهار داشت: این گروه جهادی متشکل از روحانیت و طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت امام رضا(ع) شهرستان ملایر هستند.

وی افزود: گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر پیرو منویات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در خصوص محرومیت‌زدایی و همچنین تقویت پیوند عمیق میان مردم و روحانیت در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت جهادی خود را در روستای دهنو آغاز کرده است.

طلبه بسیجی گروه جهادی طلاب سربازان امام زمان (عج) ملایر بیان داشت: به یاری خداوند و استعانت از امام زمان(عج)، موفق به اقدامات جهادی در عرصه سازندگی و تبلیغی شده‌ایم.

وی یادآور شد: در این اردوی یک روزه علاوه بر کمک به عمران و بازسازی محل سکونت یکی از صاحبان انقلاب(محرومین و مستضعفین) فعالیت تبلیغی نیز صورت گرفته است.

سلیمی با بیان اینکه در راستای نشر معارف دینی و ارتباط گیری با جوانان جلساتی داشته‌ایم، اظهار داشت: پاسخ به سوالات و شبهات جوانان را نیز با موفقیت به انجام رساندیم که امید است این عمل به درگاه الهی مورد قبول واقع شود و توفیق تکرار مکرر این نوع فعالیت‌های جهادی نصیب گروه جهادی تبلیغی سربازان امام زمان(عج) شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات