خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: تاکنون 45 موکب در شهرستان‌ها و 25 موکب در همدان دایر شده است و این نشان از این دارد که مردم همدان همیشه در خدمت به اهل بیت (ع) سهام دار هستند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۷۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

برپایی 70 موکب طی ایام اربعین حسینی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت:  FATFدر مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و امیدواریم خیر و صلاح مملکت و مردم را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به مصلحت اندیشی شورای نگهبان درباره بررسی FATF گفت: شورای نگهبان مرجعی مورد اطمینان و قابل اعتماد برای نظام است و به تصمیم این شورا احترام گذاشته و تابع آن هستیم.

امام جمعه همدان از مردم خواست امیدوار بوده و در شرایط اقتصادی کنونی کشور به فرموده‌های رهبری معظم انقلاب گوش فرا داده و مسئولان را یاری کنند.

محمدی در آستانه اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی عاشورای دوم است و این موهبت الهی را باید با تمام توان و امکانات ارج نهاده و تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: تاکنون 45 موکب در شهرستان‌ها و 25 موکب در همدان دایر شده است و این نشان از این دارد که مردم همدان همیشه در خدمت به اهل بیت (ع) سهام دار هستند.

امام جمعه همدان به ابعاد گوناگون اربعین اشاره کرد و گفت: مداحان به بعد پیروزمندانه امام حسین(ع) بپردازند و از پرداختن به زوایای مظلومیت واقعه کربلا بکاهند.

وی با بیان ویژگی های اربعین به قرائت زیارت اربعین تاکید کرد و افزود: یکی از پنج نشانه ایمان مومنان قرائت زیارت اربعین است.

محمدی به خطبه‌های آتشین حضرت زینب(س) در کوفه اشاره کرد و گفت: فریاد حق طلبی این حضرت یزید را آشفته و تاج و تخت بنی امیه را زیر و رو کرده بود و باید در ایام اربعین به حماسه های این بانوی شجاع اسلام بپرازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات