خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی دشمنان برای تسخیر مدارس و انحراف دانش‌آموزان ما است، گفت: در مقابل ما باید دانش‌آموزی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۲۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

برنامه‌ریزی دشمنان برای تسخیر مدارس و انحراف دانش‌آموزان ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ مصطفی رستمی در مراسم افتتاحیه طرح شهید «بهنام محمدی» در نهاوند با تبیین شخصیت این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید «محمدی» با وجود اینکه سن کمی داشتند و از نظر بدنی جثه‌ ضعیف و نحیفی داشتند، کار اطلاعاتی انجام می‌دادند.

وی افزود: شهید «محمدی» در خرمشهر مجروح شد که در آن حال، تانک نیروهای دشمن از روی بدن ایشان رد شد و او را به شهادت رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به اهداف طرح شهید «بهنام محمدی» گفت: این طرح در صدد آن است که در بین دانش‌آموزان امثال شهید «محمدی» را تربیت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور ما در جنگ تمام عیار با استکبار است و این جنگ از نوع جنگ نرم است، اضافه کرد: دشمن اگر می‌توانست که جنگ سخت را به ما تحمیل کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

رستمی تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند در مقابل این جنگ بی‌تفاوت باشد و همواره با تمام نیرو و توان در مقابله با تهدیدها و خطرات این جنگ ایستادگی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: وظیفه ما است که در مقابله با این جنگ نرم به کمک آموزش و پرورش بشتابیم و در راستای اجرای طرح و برنامه شهید «بهنام محمدی» تمام توان خود را بکار بگیریم و لحظه‌ای کوتاه نیاییم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: طرح شهید «بهنام محمدی» برنامه‌ای است که به  یک سال محدود نمی‌شود بلکه تا سال‌های سال این طرح ادامه خواهد داشت و در واقع یک برنامه بلند مدت است.

وی با بیان اینکه  دانش‌آموزان آینده‌سازان و مدیران و مسئولین آینده این کشور هستند، گفت: باید آنها را در تمام زمینه‌ها آماده پذیرش این مسئولیت‌ها کنیم .

رستمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دشمنان ما برای تسخیر مدارس و انحراف دانش‌آموزان ما است، افزود: در مقابل ما باید دانش‌آموزی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم .

وی ادامه داد: وظیفه ما است که تمدن‌سازی کنیم و در این راه نوجوانی می‌تواند تمدن‌سازی کند که همانند شهید «محمدی»ها، شهید «حججی»ها و شهدای «گروه ابوذر» باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان یاداور شد: برنامه شهید «بهنام محمدی» همان طرح صالحین دانش‌آموزی است که سرگروه‌ها نقش تربیت‌کننده را دارند.

وی خاطرنشان کرد: از ملزومات این طرح ارتباط عاطفی نزدیک با خانواده‌های دانش‌آموزان است که سرگروه‌ها باید این ارتباط را به بهتریین شکل ممکن برقرار کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات