فرمانده سپاه اسکو در جمع کارکنان این ناحیه گفت: 13 آبان امسال برای کشور ما حائز اهمیت تر از سال های گذشته است و سیاه نمایی نسبت به کشور از جانب دشمن و نشاه دادن تصویر کاذب و دروغین از جامعه ما به جهانیان بر حساسیت و اهمیت این روز می افزاید و این روز امتحانی دیگر برای علاقه مندان انقلاب و کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۱۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: روز 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اگر در این روز لانه جاسوسی شیطان بزرگ تسخیر نمی شد سرنوشت انقلاب ملت ایران همانند نهضت ملی شدن صنعت نفت و انقلاب مشروطه به شکست می انجامید.

وی ادامه داد: تک تک توطئه ها، تحریم ها و کودتاها علیه هر نظامی انجام می شد به راحتی از پای می افتاد ولی نه تنها این نظام خسته نمی شود بلکه عزم نظام را برای رسیدن به اهدافش استوار کرده است.

سعید رشیدی در پایان یادآور شد: اگر باور ما این است که از دل جنگ تحمیلی، ایرانی قدرتمند در عرصه نظامی در منطقه شکل گرفته است پس امروز نیز معتقدیم که از دل این تحریم ها و فشارات اقتصادی دشمن، اقتصادی پویا و مقاوم خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها