خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خبر داد

اعزام 5 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب/ اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در 85 مدرسه استان همدان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: امسال سهمیه 8 هزار نفر است که راهیان نور غرب به پایان رسید و 3 هزار نفر دانش‌آموز استان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند بعد از اربعین 5 هزار دانش‌آموز را نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۵۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

اعزام 5 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب/ اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در 85 مدرسه استان همدانسرهنگ محمدتقی امیدی ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در تشریح برنامه‌ها و عملکرد یک ساله سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به برگزاری دوره آموزشی تربیتی یاوارن ولایت اشاره و بیان کرد: این دوره با استعداد 300 دانش‌آموز طی دو مرحله برگزار شد که بعد از اتمام این دوره، افراد شرکت کننده به عنوان فرماندهان پایگاه های بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان معرفی شدند.

وی از توزیع 280 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک با همکاری بسیج اصناف به دانش‌آموزان بی بضاعت قبل از آغاز سال تحصیلی خبر داد و تاکید کرد: اردوهای جهادی 7 روزه دانش‌آموزان با حضور 2 هزار و 37 نفر اجرا شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به برگزاری طرح هجرت به مدت 10 روز ویژه دانش‌آموزان بسیجی اشاره و عنوان کرد: امسال در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 دانش‌آموزان بسیجی در مناطق محروم حضور یافته و خدمت‌رسانی کردند.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان تصریح کرد: برنامه «احلی من العسل» با حضور 700 دانش‌آموز تحت عنوان «رهروان قاسم ابن الحسن(ع)» در محرم امسال برگزار شد.

امیدی‌ساکت از اعزام 5 هزار دانش‌آموز استان به اردوی راهیان نور جنوب بعد از مراسم اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه امسال استان همدان در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیات جنگی و اردوی راهیان نور 8 هزار نفر است، که تاکنون 2هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: امسال سهمیه 8 هزار نفر است که راهیان نور غرب به پایان رسید و 3 هزار نفر دانش‌آموز استان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند بعد از اربعین 5 هزار دانش‌آموز را نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه بیش از نیمی از دانش‌آموزان استان بسیجی است، عنوان کرد: حلقه‌های صالحین بسیجی دانش‌آموزی با حضور 4 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در 85 مدرسه استان خبر داد و یادآور شد: این طرح با محوریت پیوند مسجد، خانواده و مدرسه با هدف تقویت مبانی دینی و انس دانش‌آموزان با مساجد در راستای پای کار آورده 8 میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار برگزار می‌شود تا مسیر انقلاب بیمه شود.

امیدی ساکت در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: بر این اساس امسال برای 500 دانش‌آموزان دوره توانمندسازی فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات