خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار عنوان کرد
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: پیاده‌روی اربعین نمایش قدرت وحدت و عزت تشیع در ابعاد سیاسی و مذهبی در جهان است.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۱۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

پیاده‌روی اربعین نمایش قدرت وحدت و عزت تشیع در جهانسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امام حسین(ع) نگین اهل بیت(ع) است و حماسه عظیم اربعین نشان دهنده اوج ارادت جهان تشیع به شخصیت ویژه حضرت ابی عبدالله(ع) است.

وی افزود: محوری‌ترین شعار تجمع مسلمانان جهان در روز اربعین در کربلا شعار «هیهات من الذله» است که بازخورد جهانی دارد و مبین این است که با وحدت و یکدلی در مقابل قدرت‌های استکباری در رأس آمریکا و اسرائیل و آل سعود با حدّت و شدت می‌ایستیم.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار با اشاره به اینکه ارادت و عشق به امام حسین(ع) مرز نمی‌شناسد، گفت: راهپیمایی و حرکت باشکوه مردم از سراسر دنیا در اربعین حسینی نشان می‌دهد که راه و منش و خط امام حسین(ع) ادامه دارد و روز به روز ارادتمندان به ابی‌عبدالله(ع) اضافه می‌شود.

وی به بازتاب این همایش عظیم یعنی اربعین حسینی در مجامع بین‌المللی که نشان‌دهنده درک و فهم عاشورا و اتحاد جهان اسلام است، اشاره کرد و گفت: تلاش دشمنان در بایکوت کردن اخبار این حماسه باشکوه است و از تمام ظرفیت‌های خود نیز برای کم جلوه دادن این همایش مذهبی و سیاسی دریغ نمی‌کنند.

مختاری با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نمایش قدرت وحدت و عزت تشیع در ابعاد سیاسی و مذهبی در جهان است، افزود: فکر و اندیشه و روحیات و قلب زائرین در مسیر راهپیمایی متحول می‌شود و این حرکت زمینه‌ای برای ایجاد تحول جدید در جامعه و ساختن جامعه‌ای حسینی است.

وی ادامه داد: امت اسلام  و به ویژه شیعیان جهاد و ایثارگری امام حسین(ع) در واقعه کربلا را فراموش نمی‌کنند و این درس تا ابد برای نسل‌های بعدی منتقل می‌شود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار خاطرنشان کرد: فداکاری امام حسین(ع) در بیداری مردم و شهادت خودش و اسارت اهل بیتش یک بیداری را در دنیای اسلام به وجود آورد و این حرکت باعث شد که نهضت تا به امروز ادامه داشته باشد.

وی به اجتماع بزرگ و میلیونی مسلمانان در شهر کربلا در روز اربعین اشاره کرد و گفت: این جمعیت بزرگ در کربلا یک معجزه الهی است و در واقع از الطاف خداوند است که جمعیتی بیش از ۲۰ میلیون نفر در شهری مثل کربلا که به لحاظ وسعت کوچک است را در خود جای می‌دهد و خدمات‌دهی در تمام ابعاد، اسکان، غذا و ایاب و ذهاب در واقع معجزه است.

مختاری با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یک پیام مهم دارد و آن این است که در مسیر کمال حرکت کردن و به کمال رسیدن است، گفت: پیاده‌روی اربعین خستگی ندارد همه به دنبال یک هدف و آرمان حرکت می‌کنند و آن آرمان همان ایمان و عشق به امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات