نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محرم و صفر نقطه اوج تمدن و فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت است.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۹۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

محرم و صفر نقطه اوج تمدن و فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جمع جاماندگان از اربعین اظهار داشت: محرم و صفر نقطه اوج تمدن و فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت است.

وی گفت: اربعین تداعی‌گر همه ایثارگری‌های عاشورایی است، اربعین رجعت است و رجعت یکی از ارکان اعتقادی شیعه و بازگشت به اصل است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان درد و فراق خاندان پیامبر (ص) در این چهل روز تصریح کرد: ابا عبدالله(ع) جان گرانبهای خود را داد تا مردم گمراه و منحرف نشوند و مردم باید از این چراغ هدایت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهدای ما نیز به پیروی از امام حسین(ع) رفتند، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهدا گفت: شهدا اعلم و نشانه و برای جوانان ما اعلم هدایت هستند.

آزادی‌خواه با اشاره به پیاده‌روی مردم مؤمن و ولایتمدار ملایر در روز اربعین حسینی تصریح کرد: در این مسیر زنان و مردان، کوچک و بزرگ با اشتیاق به سمت گلزار شهدا حرکت می‌کردند.

وی افزود: اینجا جایی است که مرزها معنا پیدا نمی‌کند اگر بخواهیم شنیده‌ها و داشته‌های شهدا را بیان کنیم کوه عظیمی از معنویت و عرفان را باید به رخ بکشیم؛ تک تک وصیتنامه شهدا حقانیت است بنابراین هر کدام هرجا که هستیم در راه شهدا قدم برداریم و همراه شهدا حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات