خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: برنامه روستاگردی که به صورت مداوم و هفتگی برگزار می‌شود یکی از طرح‌هایی است که در راستای رفع کمبودهای موجود در حال انجام است.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

برنامه روستاگردی یکی از طرح‌های رفع کمبودهای موجود در روستاهاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهیاری‌ها با حضور پورمجاهد مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان و بخشداران، کارشناسان و معاونت حوزه عمران برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: بسیاری از روستاهای ما دارای مشکلات عدیده‌ای است و محرومیت‌هایی در برخی از روستاهای ما وجود دارد که در کمتر جایی نظیر آن دیده شده است.

مراد ناصری افزود: سعی کرده‌ایم با ایجاد فضای تعامل و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای رفع محرومیت و برطرف کردن مشکلات موجود پای کار بیاوریم.

وی یادآور شد: برنامه روستاگردی که به صورت مداوم و هفتگی برگزار می‌شود یکی از طرح‌هایی است که در راستای رفع کمبودهای موجود در حال انجام است.

در ادامه این نشست مهندس پورمجاهد از عملکرد شهرستان نهاوند در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی قدردانی کرد و افزود: پیگیری و جدیت فرماندار شهرستان برای جذب این اعتبارات قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات