خبرهای داغ:

عراقیها ایثار رامعناکردند

چندسالی است توفیق یارمی‌شود تا در کنار بقیه عاشقان سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله علیه السلام قطره ایی ازاقیانوس بوده وجلوه هایی از شکوه و عظمت و خلق حماسه را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در یادداشتی از سفر معنوی کربلا چنین بیان می دارد:

چندسالی است توفیق یار می‌شود تا در کنار بقیه عاشقان سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام قطره ایی از اقیانوس بوده وجلوه هایی از شکوه و عظمت و خلق حماسه را شاهد باشیم.

صحنه هایی که بامعیارهای مادی قابل وصف نیست و نخواهد بودچگونه می توان حضورجمعیت میلیونی رادرملیت ها و کشورهای گوناگون درصف بهم پیوسته به عشق رسیدن به یک نقطه آن هم با تهدید تکفیریها و خطر جانی و یا گذشت و فداکاری ملت عزیز عراق از کوچک و بزرگ و مرد و زن باتمام وجود و خلوص تجزیه و تحلیل کرد، ولکن می توان گفت عراقیهای متدین آیه شریفه(9)از سوره مبارک حشر که می فرماید:((یوثرن علی انفسهم ولوکان بهم خصاصته))یعنی انصار ولو خودنیاز داشتند و لکن مهاجران را برخود مقدم می نمودند،بدرستی معنا کردندو درعین مشکلات فراوان ولی با دل دریایی هرچه در توان داشتند به طبق اخلاص نهادند و درخدمت رسانی بر زوار امام حسین علیه السلام دریغ نکردند و بلکه  عاشقانه و ملتمسانه درخواست می کردند تا درموکب و منزل آنها حضوریافته و از طعام و نذورات شان استفاده کنند.

دورد خداوند برمردم عراق که علی رغم تفرقه افکنی و لجن پراکنی دشمنان سربلند و در برابر اباعبدالله(ع) وفای به عهد کردند و با آغوش باز زوار را راهی مناطق خود نمودند.

امید است محبت مغناطیسی حضرت اباعبدالله(ع) لشکر پا به رکاب آخرین ذخیره الهی را فراهم و شهد شیرین حکومت ولایی برکام جهانیان فراهم شود.انشاا...

 

علی معبودی از زواراربعین1440ق

آبان 1397

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها