احمد درویشی
راهپیمایی باشکوه استکبار ستیزی 13 آبان در میناب برگزار شد:

امروز 13 آبان روز سیلی زدن به آمریکا و شکست تحریم ها بود

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت:امروز 13 آبان روز سیلی زدن به آمریکا و شکست تحریم ها بود.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۸۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه میناب، در جمع مردم ولایت مدار و استکبار ستیز شهرستان میناب گفت: امروز ملت بزرگ ایران بار دیگر ولایت مداری و در خط امام بودنشان را به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر آمریکا سیلی سختی از ملت ایران دریافت کرد.

وی، گفت: امروز همه جهانیان می دانند که آمریکا در ضعف قرار دارد و مسیر افول و انزوا را طی می کند و انشاالله به زودی زود طبق وعده ای که خداوند متعال به ما داده است پاکان و صالحان بر این جهان حکومت خواهند کرد که اربعین و پیاده روی عظیم حسینی استارت این وعده الهی می باشد.

طالب احمدی نیا، آمریکا را محور شرارت در جهان دانست و گفت: هر فتنه و جنگی در جهان رخ می دهد منشا آن ابر شیطان بزرگ آمریکاست زیرا آمریکا می خواهد همه کشورها را برای چپاول تحت اختیار خود داشته باشد و اگر کشوری مخالفت کند شرایطی را برایش به وجود می آورند که تسلیم شود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: آمریکا از زمان سرنگونی شاه خائن هر چه در توان داشت علیه کشور ما به کار گرفت از حادثه طبس و حمایت از صدام و انهدام هواپیمای مسافربری ما گرفته تا حمایت از تروریست ها و تحریم های ظالمانه علیه ملت ما که به خواست خداوند باز هم شکست خواهند خورد.

احمدی نیا، افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید منافقین زیادی در بدنه این نظام و انقلاب نفوذ کردند و کارشکنی های زیادی را انجام دادند و به جایی نرسیدند و امروز هم متاسفانه بدخواهان و منافقین زیادی قصد صدمه زدن به این نظام و مردم را دارند ولی بدانند که به حول و قوه الهی رسوا خواهند شد و این نظام و انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد و به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار