احمد درویشی

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهیدان است

سرهنگ پاسدار حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۵۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  هرمزگان، سرهنگ پاسدار حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه دریادواره 10 شهید دانش آموز در جمع دانش آموزان مدرسه دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشتبندی شهیدان را مایه عزت و اقتدار این نظام دانست و گفت: شهیدان با نثار خون پاک و مطهرشان نعمت آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

سرهنگ ابراهیمی شهدای دانش آموز را جزء کم سن و سال ترین شهدای دفاع مقدس دانست و افزود: شهدای دانش آموز به موقع تکلیف خود را دانستند و به موقع عمل کردند و هنگام یاری رهبرشان لحظه ای تعلل نکردند و جان شیرین خودشان را فدای اسلام کردند.

این مسئول گفت: امروز ما در قبال شهیدان و ظایف سنگینی را بر عهده داریم و هرگز نباید اجازه دهیم خون شهیدان هدر رود و انتقال فرهنگ جنگ و شهادت و ایثارگری رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به نسل های سوم و چهارم انقلاب وظیفه ایست که بر عهده ماست تا نسل های بعد از انقلاب بدانند این آزادی به سادگی به دست ما نرسیده است.

وی اظهار داشت: شهیدان رفتند تا اسلام و کرامت انسانی و حریت و آزادگی باقی بماند و عشق به ابا عبدالله در روح و جان مردم ریشه بدواند و میلیونها انسان پاک سرشت مسیر حرم امام حسین(ع) را کیلومتر ها پیاده بروند و انشاالله همین پیاده رویها زمینه سازی خواهد شد برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و ریشه ظلم و فساد در جهان از بین خواهد رفت.  

سرهنگ پاسدار حسن ابراهیمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروز همان طرح امام راحل که می گفت باید بسیج منطقه ای و جهانی تشکیل دهیم محقق شده است و با تشکیل گروه تروریستی داعش توسط آمریکا بسیج عمومی در بسیاری از کشورهای مسلمان و هم پیمان ما تشکیل شده است و دشمنان از این موضوع هراسانند و انشاالله به زودی با ظهور آقا امام زمان (عج) ظلم و ستم از جامعه جهانی برچیده خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار