بيانيه دانش‌آموزان مجمع فاطمي استان همدان؛

«مرگ بر آمريكا» مرگ بر يزيديان اين زمانه است

در بيانيه دانش آموزان مجمع فاطمي سازمان بسيج دانش آموزي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان آمده است: «مرگ بر آمريكا» مرگ بر يزيديان اين زمانه است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

«مرگ بر آمريكا» مرگ بر يزيديان اين زمانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دانش آموزان مجمع فاطمي سازمان بسيج دانش آموزي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و صديقين

روزها از پي هم مي‌گذرند و دوباره روزي بر صفحه تقويم اين مرز و بوم خودنمايي مي‌كند؛ روزي كه نماد ايستادگي تمام قد يك ملت در برابر استكبار و مستكبرين است، روزي كه نماد مقابله با شيطان بزرگ است، روزي كه آغشته شده است به خون جوانان و نوجوانان پرپر شده اين ميهن پر افتخار؛ روزي كه نداي «مرگ بر آمريكا» آن تاكنون گوش زمانه را كر كرده است.

اينك در چهلمين سال اين انقلاب عزيز و گرامي و در همان ايام يعني ايام الله 13 آبان؛ نسل چهارم انقلاب براي تجديد عهد و پیمان  با آرمان های امام(ره) و شهداء خويش  به ميدان آمده تا نشان دهد همچون نسل‌هاي گذشته پا در ركاب اطاعت از ولي امر و رهبر خويش است؛ و اگر ظالمان و ستمگران با تمام عِده و عُده خود آمده، ابناءالخميني نيز همانند «فهميده‌»ها ، «بهنام محمدي»ها، «محمدرضا دهقان»ها جان بر كف آماده جهاد هستند چرا كه اين نسل آموخته در مسير آرمان‌ها همانند ارباب بيكفن حسين بن علي(ع) جان، مال، عزيز و فرزند را فدا كند و چه مضحك است او را در مسير حسيني از تحريم، فشار اقتصادي و يا حتي جنگ بهراسانند.

آري در يوم الله سيزده آبان اين نسل آماده جهاد ندا سر مي دهد: « هيهات من الذله و مرگ بر آمريكا» و يقين  دارد «مرگ بر آمريكا» مرگ بر زدن هواپيماي مسافربري در فراز خليج فارس است، مرگ بر تحريم‌هاي ظالمانه دارو و... است، مرگ بر حمايت از خودفروختگاني است كه دست آنها آغشته به خون فرزندان عزيز اين خاك همچون بهشتي»ها ، «باهنر»ها و «احمدي  روشن»هاست، مرگ بر ترور است.

«مرگ بر آمريكا»، مرگ بر حمايت از كفتارصفتاني است كه از هيچ جنايتي در سوريه و عراق دريغ نكردند؛ از سر بريدن كودك سه ساله تا فروش دختران و زنان در ميادين شهرها. مرگ بر كشتار بي رحمانه مردم فوعه و كفريا است مرگ بر گشنگي و تشنگي مردم مظلوم و تنهاي يمن است.

«مرگ بر آمريكا»، مرگ بر غاصبان وحشي قدس شريف است؛ مرگ بر حمايت جنايات شيوخ وهابی  غرق در عيش عربستاني است.

آري «مرگ بر آمريكا» مرگ بر يزيديان اين زمانه است.

و اينك در حماسه بزرگ 13آبان نسل جوان آمده تا بگويد همان نسلي است كه به فرامين رهبر خويش كه فرمود:جوانان ما عاشق مبارزه با صهيونيست هستند و اسرائیل 25 سال آينده را نخواه ديد جامعه عمل بپوشاند و نداي« لبيك يا مهدي» را در تمام عالم طنين انداز خواهد كرد.ان شاء الله

و العاقبة من المتقين

انتهای پیام/

ارسال نظرات