خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: شهرهای کوچک در حوزه شهرداری‌ها با مشکلات بیشتری روبرو هستند و شهرداران باید بتوانند با ایجاد درآمدهای پایدار و تلاش بیشتر بهترین خدمت را به مردم ارائه کنند.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۹۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

شهرداران با ایجاد درآمدهای پایدار و تلاش بیشتر بهترین خدمت را به مردم ارائه کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در دیدار با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان و شهردار جدید شهر سامن اظهار داشت: شوراهای اسلامی در هر شهری نماد مردم‌سالاری و استفاده از خرد جمعی برای انجام بهتر کارها هستند.

وی با بیان اینکه شهردار در هر شهری توسط اعضای شورای اسلامی همان شهر انتخاب می‌شود، افزود: باید بتوانیم به تصمیمات جمعی که گرفته می‌شود احترام بگذاریم چراکه این‌گونه تصمیمات که خرد جمعی در آن حاکم باشد، بهترین تصمیم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار داشت: شهرهای کوچک در حوزه شهرداری‌ها با مشکلات بیشتری روبرو هستند و شهرداران باید بتوانند با ایجاد درآمدهای پایدار و تلاش بیشتر بهترین خدمت را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش سامن دارای سابقه کهن است، گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی در این بخش وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم و جذب سرمایه‌گذار استفاده کرد.

فتحی خاطرنشان کرد: شهرداران می‌توانند در بسیاری از حوزه‌های شهری ورود پیدا کنند و زمینه تسهیل این امور را برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات