خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری بیش از 150 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۶۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

برگزاری بیش از 150 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، زینب سیف در جلسه کمیته فرهنگی و هنری گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند اظهار داشت: امسال چهلمین سال پیروزی شکوهمند مردم ایران بر ظلم و طاغوت ستم شاهی است و همه ما وظیفه داریم پاسدار این انقلاب و ارزش‌های آن باشیم .

وی افزود: در ماندگاری این انقلاب و حفظ آن همه مردم سهیم بوده‌اند و هر آنچه توانسته‌اند از جان و مال خویش در راه اعتلای آن هزینه کرده‌اند و این بزرگ‌ترین خاری است که بر چشم دشمنان ماست، چراکه می‌بینند کوچک و بزرگ، پیر و جوان در رکاب رهبر و انقلاب خود ایستاده‌اند.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به خیال واهی اجازه نمی‌دهند ما جشن 40 سالگی انقلاب خود را برگزار کنیم و این بهترین فرصت است تا به آنان بفهمانیم چیزی جز محالات و خیال‌های باطل نداشته و ندارند .

مسئول کمیته فرهنگی و هنری گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند از اجرای بیش از150 برنامه فرهنگی و هنری شاخص در این شهرستان خبر داد یادآور شد: امسال با توجه به تقارن دهه فجر با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) باید برنامه ها به نحوی برگزار شود جایگاه هر دو مناسبت رعایت شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری جنگ شادی شامل اجرای نمایش تئاتر طنز با حضور هنرمندان برجسته کشور و شهرستان، اجرای موسیقی صحنه ای، مسابقه و ... برگزاری همایش‌های مختلف در سطح دانشگاه های شهرستان، محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم از جمله این برنامه‌ها است.

سیف عنوان کرد: برگزاری مسابقات سرود، تیر اندازی، کتابخوانی، مشاعره، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی، نواختن سرود و آهنگهای انقلابی و تجلیل از فعالان قرآنی نیز از برنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برگزاری ویژه برنامه های متناسب با ایام مذکور در جشن انقلاب در بیش از 75 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا، برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله عکس، هنرهای تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات