خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین خبر داد

روکش و لکه‎گیری آسفالت راه‌های فامنین با 2 میلیارد اعتبار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین از روکش و لکه‌گیری آسفالت راه‌های این شهرستان با 2 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

روکش و لکه‎گیری آسفالت راه‌های فامنین با 2 میلیارد اعتبارابوذر میهنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 17 کیلومتر از راه‌های این شهرستان روکش و لکه‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 200 تن آسفالت به همین منظور خریداری و استفاده شده است، ادامه داد: محور فامنین قروه در جزین، فامنین همدان، فامنین ساوه و روستای نگارخاتون به روستای سرای از جمله محورهایی است که در این مدت روکش و لکه‌گیری شده‌اند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فامنین یادآور شد: برای این میزان روکش و لکه گیری 2 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی تعمیرات ابنیه فنی محورهای مواصلاتی این شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و خاطرنشان کرد: احداث زیرگذر، تعمیرات و تعریض پل ها از جمله این اقدامات است که از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

میهنی ابراز داشت: زیرسازی و روکش آسفالت پروژه تقاطع سه راهی اصله فامنین از دیگر برنامه های در دستور کار و اجرایی این اداره تا پایان سال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات