خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سمینار بین‌المللی بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۴۱۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مراسم افتتاحیه رسمی اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سمینار بین‌المللی بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی امروز با حضور دبیرکل و اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مسئولین استان در سالن استانداری همدان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و استاندار همدان به ایراد سخنرانی پرداختند.

چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت‌پذیری و جذابیت مقصد را بررسی می کند که برای نخستین بار است که اجلاس جهانی گردشگری در ایران برگزار می‌شود.

در این اجلاس که با هدف ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های گردشگری، ایجاد فرصت های جدید، جذب سرمایه گذاروهمچنین رونق اقتصادی استان ابرگزار می‌شود، 80 نفر از کشورهای عضو وابسته به سازمان جهانی جهانگردی دراین اجلاس سه روزه میهمان استان همدان خواهند بود.

این میهمانان از کشورهای، هند، پاکستان، بنگلادش، عراق، فیلپین، کره جنوبی، کامبوج، جمهوری آذربایجان، ژاپن، ازبکستان، افغانستان، گرجستان، ویتنام، ازبکستان، اندونزی، تایلند، سریلانکا، اسپانیا، بلژیک، بلغارستان و دبیرکل مجمع جهانی گردشگری ACD هستند.

سازمان جهانی گردشگری  مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می‌کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده‌ترین سازمان بین‌المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان است که با عضویت 552 شرکت خصوصی وابسته از 158  کشور در حوزه گردشگری بین‌المللی فعالیت می‌کند و 11 شرکت خصوصی ایرانی عضو این سازمان هستند که شرکت سیاحتی علیصدر همدان یکی از این 11 عضو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات