مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر:

سپاه هنوز پای در رکاب دفاع از انقلاب و آرمان های امام راحل است

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر با بیان اینکه عزت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران حاصل فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است، اظهار داشت: سپاه پاسداران ‌با کارنامه درخشانی که در انقلاب اسلامی دارد و نیروهای جان‌برکف سپاه هنوز پای ‌در رکاب دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۴۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید تقی امیرفاطمی، افزود: دشمنان همواره دست از حملات و هجمه علیه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران نکشیده‌اند اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران روزبه‌روز با اقتدارتر و با صلابت تر می‌شود.

وی، معنویت، اعتقاد و ولایتمداری را از مهم‌ترین علل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست، گفت: اقتدار و صلابت کنونی سپاه پاسداران به خاطر اعتقادات نیروهایش است و با همین رویکرد و ولایتمداری و معنویت به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام امیرفاطمی با اشاره به بسیج و تفکر بسیجی در طول چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی عاملی برای پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده است، ابراز داشت: تفکر بسیجی ضمن اینکه با به دست آوردن پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف، از این نیرو به‌عنوان نماد بصیرت و خدمت یاد می‌شود.

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر اضافه کرد: خدمتگزاری به مردم برای هر مجموعه یا دستگاه بزرگ‌ترین افتخار بوده و سپاه و بسیج با خدمتگزاری برای مردم به این افتخار رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار