خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار:

هدف اصلی دشمن ایجاد ناامیدی و جنگ روانی در جامعه است

مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: هدف اصلی دشمن این است که مردم ناامید شوند و جنگ روانی را در جامعه ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۴۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

هدف اصلی دشمن ایجاد ناامیدی و جنگ روانی در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کبری بهرامی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز در پایگاه شهیده موسوی در جمع خواهران بسیجی روستای آبرومند با اشاره به بحث Fatf اظهار داشت: این طرح در ظاهر در مورد پولشویی کثیف و مبارزه با تروریسم تعریف شده و کشورهایی که در این معاهده عضو هستند تمام برنامه‌های این طرح را بدون چون و چرا قبول کردند.

وی افزود: با مطالعه حتی بخش‌هایی از این پیمان متوجه می‌شویم که چرا مقام معظم رهبری و مراجع با پیوستن و تصویب آن مخالف هستند.

مسئول پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار ابراز داشت: تصویب‌کنندگان این طور نشان می‌دهند وضعیت اقتصادی مردم بهتر می‌شود اما در واقع هدف اصلی دشمن این است که مردم ناامید شوند و جنگ روانی را در جامعه ایجاد کنند.

وی افزود: ما باید با مطالعه و تحقیق آگاهی‌های خود را نسبت به رویدادهای اطراف و جامعه بالا ببریم و روستایی و شهری بودن دلیلی بر کوتاهی در این امر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار