احمد منصورنژاد

عرضه فرآورده‌های خرمایی سفیران سلامت در نمایشگاه تخصصی خرما

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، معاونت اشتغال با همکاری معاونت سلامت این قرارگاه با توجه به توانمندی سفیران سلامت در نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده‌های خرمایی حضور فعالی داشتند. نمایشگاه تخصصی خرما با هدف معرفی توانمندی‌های خرمای ایران و استان بوشهر راه اندازی شده است واز ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی خلیج فارس بوشهر دایر می‌باشد
کد خبر: ۹۰۷۷۳۴۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

عرضه فرآورده‌های خرمایی سفیران سلامت در نمایشگاه تخصصی خرمابه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،مسئول معاونت اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد : با توجه به این که یکی از اهداف کلیدی واساسی قرار گاه مسئله اشتغال زایی می باشد. معاونت اشتغال با همکاری معاونت سلامت این قرارگاه با توجه به توانمندی سفیران سلامت در نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده های خرمایی حضور فعالی داشتند .
مهندس دهقان آزاد اظهار کرد: هدف اصلی شرکت در این نمایشگاه تخصصی، نمایش توانمندی های سفیران سلامت بود که زیر نظر معاونت سلامت آموزش های لازم در مورد فرآورده های خرما داشتند . این سفیران بعد ازکسب آموزش های لازم جهت اشتغال زایی به معاونت مربوطه معرفی می شوند و در راستای توانمندی که دارند زمینه شغلی مناسب برای آنها ایجاد می شود .
در ادامه مسئول راهبر اشتغال افزودند : با توجه به این که هدف از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه توسعه دهستان های محروم استان می باشد و یکی از موارد مهم در توسعه دهستان ها توجه و تمرکز بر توسعه اشتغال و اقتصاد در دهستان های هدف است که طرح ریزی و مطالعات و اجرای برنامه های مربوط بعهده راهبر اشتغال می باشد. یکی از موارد مهم در مقوله اشتغال و اقتصاد عدم وجود ارتباط بین تولید کنندگان در روستاها با مصرف کنندگان محصولات تولیدی است. این مسأله باعث عدم توسعه اقتصاد روستاها و توسعه دلالی شده است .
مهندس روزی طلب در ادامه خاطرنشان نمودند: نمایشگاه تخصصی خرما با هدف معرفی توانمندی های خرمای ایران و استان بوشهر راه اندازی شده است واز 22 تا ۲۴ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی خلیج فارس بوشهر دایر می باشد و این نمایشگاه گامی مهم برای ایجاد ارتباط موثر بین تولید کنندگان خرما در استان از خرد تا بزرگ با مصرف کنندگان بوده و همین طور باعث شناخت بیشتر ذی نفعان صنعت خرما از توانمندی های یکدیگر خواهد شد.

مسئول معاونت سلامت نیز بیان کرد : ما خوشحالیم که توانستیم با دوره های آموزشی که در دهستان های هدف قرارگاه داشتیم در راستای طب اسلامی، سبک زندگی ائمه معصومین علیهم السلام رابه افرادی در دهستان های هدف به عنوان سفیران سلامت آموزش دهیم.
حجت الاسلام فاریاب در پایان افزودند : غرفه داروخانه خرما در عین سادگی خود توانست توانمندی سفیران سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر را به تمامی بازدید کنندگان نشان دهد و نظر های زیادی از جمله مسئولین کشوری و استانی را به خود جلب کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار