خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد گفت: خیانت‌ها و بی‌بند و باری‌هایی که در میان جامعه به وجود می‌آید منشأ در دوری از خدا و بی ایمانی دارد، بنابراین دیوار بی‌تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

دوری از خدا و بی‌ایمانی منشأ خیانت‌ها و بی‌بند و باری‌ها در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در نشست روشنگری در دبیرستان خلیج فارس اسدآباد اظهار داشت: آمریکا برای دشمنی خود با ایران در جریان برجام سنگ تمام گذاشت که البته این دشمنی برای آنان که قلبشان روشن به نور بصیرت است مسئله جدیدی نیست.

وی در ادامه به چرایی جریان سپاه‌هراسی از طرف دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که در برابر کفر مقاومت می‎کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه اسدآباد با بیان اینکه کینه و عداوت دشمنان خدا برای پاسداران مایه افتخار است، ابراز داشت: خیانت‌ها و بی‌بند و باری‌هایی که در میان جامعه به وجود می‌آید منشأ در دوری از خدا و بی ایمانی دارد، بنابراین دیوار بی‌تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد.

وی تصریح کرد: پدر و مادرها وظیفه دارند که فرزندان خود را با مساجد، نماز جماعت و نماز جمعه آشنا کنند چراکه این‌ها همه نور است و انسان را از ضلالت و رذالت اخلاقی دور می‌کند.

باقری با اشاره به اثرات دوری از خدا بر روح و روان آدمی گفت: منشاء تمام بدبختی‌ها، خودکشی‌ها و بسیاری از بیماری‌های روانی دوری از خدا و کلام خداست، چراکه اگر شخصی در مکتب ایمان و اهل بیت(ع) وارد شود همانند اینکه وارد کشتی نجات شده از گزند این گرفتاری‌ها دور می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات