خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک واحد تولیدی نقل و نبات توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی تویسرکان پلمب شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۶۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

پلمب کارگاه تولید نقل و نبات در تویسرکانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه یک واحد تولیدی نقل و نبات توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی تویسرکان پلمب شد، اظهار داشت: این واحد به علت تخلفات بهداشتی از قبیل بهداشت محیط و بهداشت فردی با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت تویسرکان و تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.

وی افزود: حسب گزارشات رسیده مبنی بر عدم رعایت بهداشت برخی واحدهای تولیدی نقل و نبات تویسرکان، اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی این شهرستان با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت نسبت به بازرسی از واحدهای تولیدی اقدام و یکی از این واحدهای تولیدی به دلیل شرایط نامناسب بهداشتی به دستور تعزیرات حکومتی پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه پرونده موصوف برای جری تشریفات قانونی در حال رسیدگی است، تصریح کرد: همچنین به بقیه واحدها نیز اخطار داده شد.

وی ادامه داد: از مردم عزيز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داريم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات