خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر گفت: طرح بازدید رایگان از دودکش‌ها و وسایل گازسوز شهروندان توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی ملایر در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

بازدید رایگان از دود‌کش‌ها و وسایل گازسوز توسط کارشناسان آتش‌نشانی ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: برای رفاه و ایمن بودن مکان‌های زندگی و فعالیت‌های اقتصادی شهروندان و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و جلوگیری از حوادث ناخوشایند مسمومیت گاز گرفتگی به دلیل عدم استفاده درست از وسایل گاز سوز و دودکش‌ها و جلوگیری از بروز حوادث آتش‌سوزی ناشی از خوراک‌پزی‌ها طرح بازدید رایگان از منازل از اول آبان ماه ۹۷ آغاز شده است.

وی افزود: این طرح توسط کارشناسان سازمان مورد استقبال گرم شهروندان قرار گرفت و در این خصوص تعداد ۳۸۸ باب منزل مسکونی و تعداد ۶۵ واحد تجاری مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه هنگام بازدید توسط کارشناسان نکات ضعف و ایرادات هر کدام به تفکیک به مالکین ابلاغ شد، بیان داشت: مواردی که مشاهده می‌شد توسط کارشناسان در همان محل رفع عیب شد که این عمل مورد رضایت شهروندان واقع شد.

وی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی این آمادگی را دارد که تا تاریخ دهم آذر ماه سال جاری به طور مستمر طرح ذکر شده را اجرا و ارائه خدمات کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات