خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

گسترش تفکر بسیجی در دنیا افول آمریکا را رقم می‌زند

امام جمعه تویسرکان گفت: تفکر بسیجی است که در دنیا گسترش یافته و آزادیخواهان جهان به زودی افول امریکا را رقم می زنند.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

گسترش تفکر بسیجی در دنیا افول آمریکا را رقم می‌زندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، امروز نخبگان بسیجی تویسرکان به مناسبت آغاز هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه تویسرکان در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تفکر بسیجی ضامن عزت و پیروزی بوده و هست و این مطلب ثابت شده است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: همین تفکر بسیجی است که در دنیا گسترش یافته و به زودی افول امریکا را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب سکان‌دار تفکر امام راحل در تمام امور به ویژه درباره بسیج است، افزود: رهبر انقلاب با این مضمون به آنانی که می‌گویند دنیا جمع شده در مقابل ما، فرمودند این گونه نیست و تنها چند کشور یاغی علیه ایران جمع شده است و نه همه دنیا که آنان نیز هر روز نقشه هایشان شکست می‌خورد.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه تفکر قرآنی می‌گوید که در برابر کفر بایستید تا پیروز شوید، عنوان کرد: در آیات الهی آمده کسانی که مؤمنان را رها کرده و با کافران همراهی کنند ظالم هستند و دچار مرض نفاق، چرا که دلشان با کافران است.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی مسئولان ما حرف‌هایی که می‌زنند مخالف قرآن است و از دشمن ترس به دل دارند، در صورتی که اگر استوار در برابر کفار بایستند و عقب نشینی نداشته باشند پیروز می‌دانیم.

موحدی با تأکید بر اینکه دشمن بنا دارند شرایط را بر ما سخت کند، ادامه داد: اما مبانی قرآن به ما آموخته از کفار نترسیم، چرا که کفار مأیوس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار