خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در مردم اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن در مردم ایجاد یأس و ناامیدی می‌کند تا بتواند اهداف سیاسی خود را پیش ببرد و در این راستا مسئولین باید صادقانه به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۹۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در مردم اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مجمع سالیانه بسیج فرهنگیان استان همدان در سالن اجتماعات خانه معلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت و همچنین تبریک هفته مبارک بسیج با اشاره به موقعیت امروز ایران اسلامی در دنیا اظهار داشت: امروز اگر گنبد آهنی اسرائیل فرو ریخته به لحاظ این است که قدرت ما بالا رفته است.

وی افزود: چه اتفاقی افتاده که اسرائیل که از نظر فنی و تکنولوژی در یک سطح بالایی قرار دارد ابتدای سال 97، 10 پایگاهش با خاک یکسان شد و دیگر نمی تواند موشک های جبهه مقاومت را رهگیری و منهدم کند در حالی که اسرائیل روز به روز خود را تقویت کرده و گنبد آهنی و چترش بازتر شده است؟

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به قدرت بسیج ابراز داشت: در ابتدای سال 10 پایگاه اسرائیل نابود شد و حدود 80 تا  200نفر از بهترین‌های اطلاعاتی اسرائیل از بین رفتند و فقط در حد یک خبر کار شد.

وی تصریح کرد: بیش از 60 موشک به این پایگاه‌ها خورد و حتی در بلندی‌های جولان نتوانستند جلوی یک موشک را بگیرند و به خاطر این است که امروز ما در دنیا در یک شرایط عالی و ممتازی قرار داریم.

سردار فرجی با بیان اینکه اکنون ما در کشور بحرانی نداریم در حالی که بعضی علاقمند هستند که بگویند بحران داریم و از آب گل آلوده ماهی بگیرند، عنوان کرد: ما در کشور هیچ مشکلی نداریم و برخی از مشکلاتی که داریم دشمن به وجود آورده و ما این را قبول داریم.

وی با بیان اینکه این مدیریت کشور است که مشکل دارد، تصریح کرد: ما هیچگونه کمبودی در استان نداریم و انبارها پر است و نگرانی ما این است که تاریخ مصرف این اقلام به پایان برسد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: دشمن در مردم ایجاد یأس و ناامیدی می‌کند تا بتواند اهداف سیاسی خود را پیش ببرد و در این راستا مسئولین باید صادقانه به مردم خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز گرانی کمر مردم را شکسته و دشمن از این طریق اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کند و این جنگ اقتصادی به شدت شروع شده است و باید هوشیار و پای کار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات