به همت حوزه بسیج ادارات اشکذر:

اردوی خدمت رسانی مدیران ادارات شهرستان اشکذر

اردوی خدمت رسانی مدیران ادارات شهرستان اشکذر در امامزاده سید حسین روستای بندرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۲۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: با هدف بررسی مسائل و مشکلات بخش مرکزی اشکذر چهارمین اردوی خدمت رسانی مدیران ادارات شهرستان اشکذر در امامزاده سید حسین روستای بندرآباد درهفته بسیج برگزار شد.
 فرماندار اشکذر در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین عموم مردم تاکید کرد.
 محمد علی شاه حسینی حضور در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها تحت عنوان اردو‌های خدمت رسان را در راستای خدمت صادقانه به مردم، ارتباط راحت‌تر مردم و مسئولان و تسریع در روند حل مشکلات مردم دانست.
 وی استفاده از تمام امکانات و ظرفیت شهرستان در جهت خدمت به مردم را از مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می‌تواند مدیران را برای برنامه ریزی‌های بهتر در حوزه‌های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده کنند.
 فرماندار اشکذر با بیان اینکه بیشترین مطالبات مردم منطقه رستاق در حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی بوده است از مدیران شهرستانی درخواست کرد تا در حد توان خود به مسائل رسیدگی کرده و در جهت رفع موانع پیش رو اقدام نمایند.
 تفکیک مستثنیات اراضی روستایی، ساماندهی باند دوم جاده اشکذر به رستاق و رستاق به فولاد آلیاژی، فراهم آوردن زمینه جهت واگذاری مجموعه سلطان بندرآباد به بخش خصوصی و نحوه صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری گلخانه از جمله مهمترین مواردی بود که توسط مردم در این نشست مطرح شد.
ارسال نظرات