خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس در جمع بسیجیان سازمان تامین اجتماعی، گفت: خون شهدا ثمره رشد و حافظ انقلاب اسلامی بوده و باید از این نهضت بصورت ویژه پاسداری شود
کد خبر: ۹۰۸۲۴۰۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید ناصر مولایی، افزود: پیام شهدای مدافع حرم این است که تحولات اخیر نشانه‌هایی از ظهور است پس خودتان را برای آن آماده کنید.

وی با بیان اینکه دفاع از حرمین عراق و سوریه زمینه ساز ظهور مهدی موعود(عج) است گفت: شهدای مدافع حرم نخبگانی هستند که شرایط بحرانی امروز منطقه را به درستی درک کردند.

مولایی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانی فریاد کمک مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند مسلمان نیست اظهارداشت: هدف از انقلاب آب و نان نبود و اگر کسی برای آب و نان آمده است مسیر را اشتباه آمده است و برگردد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا به‌ ویژه شهدای حرم هستیم، افزود: امروز سوریه، یمن، عراق و لبنان محل آزمایش و میدان مقاومت هستند.

مولایی به شایعه پراکنی دشمن در خصوص حقوق های نامتعارف مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: نسل جوان و انقلابی امروزه آماده جانفشانی در همه مراحل سخت و دشوار انقلاب اسلامی است و بدون هیچگونه ادعایی مبنی بر دریافت مبالغ ندارد و در خط امام و رهبری استوار هستند.

ارسال نظرات