خبرهای داغ:
سردار علی محمد اکبری:

بسیج برای همه زمان ها و همه مکان هاست

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بسیج مختص یک روز و یک هفته نیست، بسیج تعطیل بردار نیست، بسیج برای همه زمانها و مکانهاست.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۶۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهرکرد همزمان با سراسر استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با عنوان " شکوه مقاومت" برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، در این اجتماع بزرگ با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج و خیرمقدم حضور بسیجیان و مسئولان حاضر در مراسم، گفت: هفته بسیج بهانه ای است برای یادآوری ارزش ها و ایثار ها و از خودگذشتگی های کسانی که 40 سال ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره هزاران بسیجی شهید بخصوص 2438شهید استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و شهدای مدافع حرم، امنیت فعلی را مدیون رشادت این شهدا دانست و افزود: بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت و وحدت و خدمت بی منت است.

وی ادامه داد: با تقدیر از همه کسانی که در هفته بسیج و برنامه های گرامیداشت این ایام در نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت در قالب رده های 16گانه بسیج استان چهارمحال و بختیاری همراهی و همکاری کرده و تلاش های ارزشمندی داشته اند، و همه مسئولانی که در نیروی انتظامی، شورای تأمین و دستگاه های مختلف از برنامه های بسیج پشتیبانی و حمایت کرده اند تجلیل کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: بسیج مختص یک روز  و یک هفته نیست، بسیج تعطیل بردار نیست، بسیج برای همه زمانها و مکانهاست. هرجایی که در انقلاب اسلامی نیاز به حضور بسیج باشد، بسیجیان عزیز ما آنجا حضور دارند.

سردار اکبری تصریح کرد: بسیجی بودن چیزی نیست جزء قیامی مردمانه، عبادتی عارفانه، رزمی شجاعانه و وصفی عاشقانه.

وی، ادامه داد: هرجایی نیاز انقلاب و فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) بوده، بسیجیان آماده و پای کار بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار