فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن مؤلفه های دین اسلام، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده و همیشگی مردم در صحنه را سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۳۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در اجتماع بزرگ بسیجیان با تبریک سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور بسیجیان در این تجمع حماسی دارای پیام و مفهوم است و خداوند را شاکریم که همه ما را به نعمت اسلام هدایت فرمود.

سرهنگ کیهانی ادامه داد: ما به بسیجی بودن خود مفتخریم و خدمت در چنین لباسی افتخار می دانیم و آرزوی ما شهادت در این لباس است.

وی سه مولفه دین اسلام، رهبری امام راحل (ره) و حضور گسترده و همیشگی مردم  در صحنه را  عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن اظهار داشت: یکی از پتانسیل هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت حضور مردم در صحنه های مختلف بود و حضرت امام خمینی (ره) چقدر خوب از حضور مردم ( با تشکیل بسیج ) استفاده کردند.

وی ادامه داد: خصوصیت بسیج ، مردمی بودن بسیج است و گستردگی بسیج در کل ایران اسلامی است و امروز می توانیم ادعا کنیم که در کل  جهان گسترده است و این خصوصیت ارتش ده ها میلیونی است.

کیهانی ادامه داد: بعد از درخشش بسیج در دوران دفاع مقدس امروز هرجا مشکل پیدا می شود بسیج آن را حل می کند و در عرصه های مختلف حضور چشمگیر دارد و هرجا دولت محترم نیاز به کمک داشته باشد،  خیل بسیجیان  آماده کار است.

ارسال نظرات