مدیرعامل موسسه حامیان حیات پاک اشکذر از راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۱۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج اشکذر: محمدحسن طالبیان با اعلام این خبر افزود: این سایت با هدف اطلاع‌رسانی به جامعه مخاطب هدف، رسانه‌ها و مردم و عضوگیری راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام علاقه‌مندان به عضویت در این موسسه نیز از طریق این سایت امکان‌پذیر است، بیان کرد: آدرس اینترنتی این پایگاه اطلاع‌رسانی www.hhpa.ir و شامل بخش‌های اخبار، یادداشت، مقالات و تصاویر است.
طالبیان در ادامه با بیان این آخرین جلسه اعضای هیئت‌مدیره این موسسه هفته گذشته برگزار شد؛ تصریح کرد: در این جلسه گزارش عملکرد موسسه از آغاز تاسیس توسط مدیرعامل ارائه شد که مهم‌ترین آن جلسه اعضای هیئت‌مدیره با امام‌جمعه، فرماندار و دادستان شهرستان اشکذر و مدیرکل محیط‌زیست استان، اخذ پروانه تاسیس از فرمانداری و پیگیری مکان‌یابی دفن زباله در جاده طبس بود.

وی همچنین اظهار کرد: عضوگیری موسسه از طریق سایت، مکاتبه و پیگیری راه‌اندازی اداره محیط‌زیست، راهکار‌های جذب بودجه، جلسه با مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد، سرپرست استانداری یزد و مدیران فولاد آلیاژی اشکذر، پیگیری تعهدات فولاد یزد یک به شورای تامین استان، برگزاری شب‌شعر و نشست‌ها با موضوع محیط‌زیست، مکاتبه با ادارات آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها برای آموزش، بازدید از صنایع آلاینده از مصوبات این جلسه بود.
 
ارسال نظرات