فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر:

عملیات بیت المقدس در پارک لیان بوشهر بازسازی می شود

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از بازسازی عملیات بیت المقدس در پارک لیان این شهربه مدت سه شب ازیازدهم اذر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۸۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی با اشاره به نشان دادن رشادت‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف رشادت‌های خود را به دنیا نشان داده اند و امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن پس از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی همچنان از دشمنی و ساماندهی مزدوران خود علیه کشور ایران دست بر نداشته است.

دشتی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی تاسی از رشادت‌های بسیجیان است تصریح کرد: با آمادگی خوب نیرو‌های مسلح حضور و اشراف آن‌ها در نقاط مرزی و حضور هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام سبب شده تا دشمنان نتوانند حتی فکر تعرض به کشور عزیزمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با همکاری و همراهی تمامی مردم به پیروزی رسیده است تاکید کرد: هم اکنون نیز تمامی مردم باید در صحنه‌های مختلف حضور فعال و با بصیرت داشته باشند.

عملیات بیت المقدس در پارک لیان بوشهر بازسازی می شود

فرمانده سپاه شهرستان بوشهربا بیان اینکه ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی اقتدار خود را در جنگ هشت ساله نشان دادند گفت: یادآوری و زنده نگه داشتن فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است.
وی از بازسازی عملیات بیت المقدس به مدت سه شب از یازدهم اذر در پارک لیان بوشهر خبر داد وگفت: این مراسم راس ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.
دشتی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های این کار کامل شده و انتظار داریم مردم از این برنامه به خوبی استقبال کنند تصریح کرد: ۷۰ بازیگر که اکثریت بسیجی هستند این عملیات را به نمایش می گذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار