فرمانده سپاه کوهرنگ:

تاریخ دفاع مقدس سازنده نسل تراز انقلاب است

سرهنگ موسایی در جمع زائران سرزمین نور در پادگان ابوذر کرمانشاه گفت: تاریخ دفاع مقدس به تنهایی می تواند در تربیت نسل نو و خاصه تراز انقلاب اسلامی موثر باشد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۴۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در جمع کاروان راهیان نور دانش آموزی در پادگان ابوذر کرمانشاه گفت: اردوی راهیان نور، بازخوانی و احیاء فرهنگ حماسه و ایثارگری ملتی است که با تمسک مطلق به نیروی الهی و پیروی از ولایت فقیه، توانستند استدلال های آزموده را باطل و امروز مسئله آموز مظلومین در کل جهان باشند.

سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی افزود: در عرصه دفاع مقدس نقش دانش آموزان به لحاظ تعداد550هزارنفری درجبهه ها و تعدد36هزارنفری شهید،در تاریخ زرین ایران اسلامی ماندگار و بی بدیل می باشد.

موسایی ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس به تنهایی می تواند در تربیت نسل نو و خاصه تراز انقلاب اسلامی موثر باشد و نسل نو با شناخت الگوهای استقامت، پایدار، تلاشگر و مسئولیت پذیر در راستای حفظ دستاوردهای نظام صبوری کرده و آینده سازانی هوشمند و بالنده تربیت شده باشند.

وی باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که فرمودند" ماملتی بزرگ با آرمان های بزرگ هستیم" تصریح کرد: برای رسیدن به آرمانهای بزرگ باید نسلی فعال و پویا و بانشاط و توانمند و آگاه و بصیرتربیت کنیم.

موسایی گفت: اردوی راهیان نور بصیرت ودشمن شناسی و شناخت محیط پیرامون دانش آموزان را ارتقاء می دهد و فرصت استفاده معنوی در راهیان نور و نشاط  و شور در نوجوانان شرکت کننده در این اردوهای معنوی باعث می شود، نسلی معنوی و باشناخت و آگاهی تربیت شوند،تا از آرمانهای بزرگ امام  و شهداء دفاع کنند و با تاسی از مسیرشهداء آرمانهای بزرگی خلق کنند و در مقابل دشمنان ایستادگی نمایند.

ارسال نظرات