خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: با وجود دستاوردهای بزرگ انقلاب در بخش‎های مختلف اما برخی در داخل کشور به همراه معاندان با بزرگنمایی مشکلات درصدد ناامید و مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف هستند.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۳۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

برخی با بزرگنمایی مشکلات درصدد ناامید کردن مردم و ایجاد شکاف هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم الماسی امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان با انتقاد از حضور نیافتن مدیران در این نشست بیان کرد: بسیاری از مدیران به بزرگی و اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توجه ندارند.

وی با بیان اینکه حضور مدیران در این نشست‌ها ضروری است، افزود: در این زمان حساس آیا کاری مهمتر از برنامه‌ریزی برای به رخ کشیدن خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی وجود دارد؟

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: با توجه به ضرورت استفاده از این فرصت استثنایی اما شماری از اعضای ستاد به علت پی نبردن به اهمیت این جلسه کارشناسان مجموعه تحت مدیریت را به این نشست اعزام کرده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی گنجینه‌ای بزرگ است که برای هر مقطع دنیای حرف برای ملت ایران و دیگر کشورها دارد بنابراین نباید راحت از این موضوع گذشت.

الماسی گفت: در این نشست مشخص شد به جز 2 کمیته این استان دیگر نهادها برنامه‌ای برای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ندارند.

وی اضافه کرد: برنامه های معمول و مکرر دهه فجر دیگر اثربخشی لازم را ندارد و می‌طلبد با بهره گیری از ادبیات جدید به سوال‌ها و شبهه‌های ایجاد شده در مورد انقلاب پاسخ داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: با توجه به تعیین مهلت زمانی مناسب برای ارایه برنامه، کم کاری در این باره قابل قبول نیست.

الماسی افزود: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از ماه‌ها پیش فعالیت خود را در استان آغاز کرده اما در نشست امروز دستگاه‌ها گزارشی درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده نداشتند.

وی بیان کرد: برای درک انقلاب باید افق را فراتر دیده و نگاهی به کارنامه درخشان ایران از جمله شروع جنبشی بر پایه دین و عبور از مراحل دشوار از جمله جنگ تحمیلی و ترورها و تحریم‌ها داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان یادآوری کرد: 80 درصد مردم انقلاب و نیمی از ملت ایران جنگ را ندیدند و درک نکردند بنابراین چه کسی باید این شرایط سخت و افتخار آفرینی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را برای نسل جدید بازگو کند؟

الماسی ادامه داد: با وجود دستاوردهای بزرگ انقلاب در بخش‎های مختلف اما برخی در داخل کشور به همراه معاندان با بزرگنمایی مشکلات درصدد ناامید و مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه نباید اجازه ایجاد شکاف بین مسئولان و مردم داده شود، گفت: باید از فرصت چهل سالگی انقلاب برای پاسخ به شبهات، اقناع جامعه و اثبات خودمان استفاده کنیم.

الماسی اضافه کرد: مسئولان برای بیان دستاوردها ابتدا باید برنامه ها و اولویت های ترسیم شده خود را بدانند و بگویند که چه کاری برای چهل سالگی انقلاب تدوین کرده‌اند.

وی تاکید کرد: چاپ بروشور برای چهل سالگی انقلاب کارایی و اثربخشی لازم را ندارد و از دید مردم جامعه این قبیل کارها ریخت و پاش تلقی می‌شود بنابراین باید از ابزارهای تاثیرگذار و به روز برای بیان خدمات انجام شده بهره گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: مدیران برای بیان عملکردشان سراغ صدا و سیما بروند در غیر اینصورت به طور حتم کارنامه موفقی برای انعکاس به مردم ندارند.

الماسی تاکید کرد: برخی کارها بیشتر جنبه رفع تکلیف دارد در حالی که باید با محور قرار دادن مردم، برای اجرای برنامه‌ها به آنها رجوع شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: نباید اجازه دهیم برنامه‌های تبلیغاتی به ضد تبلیغ تبدیل شود و جامعه عملکرد ما را ریخت و پاش و تحویل یک کار کم اثر تلقی کند.

الماسی اضافه کرد: فاصله بین مسئولان و مردم در برخی مناطق افزایش یافته و شماری از مدیران حضور در بین مردم حاشیه شهر را در شأن خود نمی دانند.

وی با بیان اینکه مردم پشتیبان انقلاب هستند، اضافه کرد: باید با حضور در بین مردم به دغدغه‌ها و مطالبات آنها گوش فرا داده و صدای بلند و همراه با عصبانیت مردم را با صبر و تحمل شنید.

وی خواستار برگزاری نشست‌های هفتگی توسط کارگروه‌های ذیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تدوین برنامه ها مدون و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و برنامه‌های موازی شد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات