خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار خبر داد

جمع‌آوری 150 میلیون تومان برای نیازمندان توسط پایگاه شهیده موسوی بهار

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار گفت: جذب خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی بالغ بر 150میلیون تومان در سال جاری برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی، تهیه سبد کالایی، احداث و تکمیل و تعمیر ساختمان نیازمندان از مهمترین فعالیت‌های این پایگاه است.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۵۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

جمع‌آوری 150 میلیون تومان برای نیازمندان توسط پایگاه شهیده موسوی بهارکبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به فعالیت‌های پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند در سال جاری اظهار داشت: یکی از مهترین شاخصه‌های این پایگاه ظرفیت بالای جذب کارآفرینی و بانوان شاغل است.

وی افزود: جذب خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی بالغ بر 150میلیون تومان در سال جاری برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی، تهیه سبد کالایی، احداث و تکمیل و تعمیر ساختمان نیازمندان از مهمترین فعالیت‌های این پایگاه به شمار می‌رود.

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار تصریح کرد: کلاس‌های جوانه صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های بصیرتی و کارگاه‌های سبک زندگی، دلجویی از خانواده شهدا، حضور فعال بسیجیان در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه و... از دیگر فعالیت‌های پایگاه شهیده موسوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات