خبرهای داغ:
امام جمعه صالح‌آباد:

مسئولین در خواب فرورفته اند یا واقعا کاری از دستشان بر نمی‌آید؟!

امام جمعه صالح‌آباد با بیان اینکه مسئولین در خواب فرورفته اند و یا واقعا کاری از دستشان بر نمی‌آید؟! افزود: امیدواریم مسئولین برخورد قوی و محکم در برابر افزایش ساعتی قیمت کالاها نشان دهند.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۴۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

مسئولین در خواب فرورفته اند یا واقعا کاری از دستشان بر نمی‌آید؟!به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام افتخاری با گلایه از افزایش ساعتی قیمت کالاها و اجناس اساسی اظهار داشت: اگر در تولیدکنندگان و تاجران مقداری وجدان و انسانیت بود یقیناً با این وضعیت بد اقتصادی مواجه نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه مسئولین در خواب فرورفته اند و یا واقعا کاری از دستشان بر نمی‌آید؟! افزود: امیدواریم مسئولین برخورد قوی و محکم در برابر این عوامل نشان دهند، البته با وضعیت فعلی خواستار کاهش قیمت‌ها نیستیم همین که جلوی افزایش را ببندند به نفع مردم است.

امام جمعه صالح‌آباد تصریح کرد: اگر این چنین اقدام ساده در توان مسئولین نباشد یقینا خود را به خواب زده اند یا کاری از دستشان بر نمیآید.

وی همچنین با اشاره به مثال‌هایی از بی بصیرتی نمایندگان مجلس در امور فرهنگی، امنیتی، ملی و... بیان کرد: حق الناس شدیدی گریبان این افراد را خواهد گرفت و مشکلاتی از قبیل فقر و بیکاری و بی عدالتی در ادارات و جولان آقازاده ها ارتباط مستقیم با ناتوانی آقایان در مجلس دارد.

افتخاری ضمن تبریک روز دانشجو نیز سیاسی بودن در عین فرار از سیاست زد‌گی، زمان شناس بودن، دارای موتور محرک تحقق تمدن اسلامی، افزایش بنیه بصیرتی را از جمله عوامل و خصایص دانشجویان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات