خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان:

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ماموریت کل سازمان بسیج/ نیروی تراز انقلاب تک بعدی نیست

سرهنگ رضایی گفت: در ماموریت های سازمان بسیج راهبردی به نام تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی تعریف شده و ما مکلف به انجام این امر هستیم باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۹۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان در همایش سه جانبه فرماندهان، رابطین نمایندگی و حفاظت این ناحیه ضمن تقدیر از فعالیت های هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه گفت: بیش از هزار و سیصد و پنجاه برنامه در رده های مختلف ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در هفته بسیج اجرا شد که جای تقدیر دارد.

سرهنگ رضایی در ادامه گفت: حضرت رسول (ص) فرمودند که هیچ پشتیبانی ماننده مشاوره نیست؛ تجربه ثابت کرده که فرمانده حوزه، رابط نمایندگی و مسئول حفاظت یک حوزه بهترین مشاور برای یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه در ماموریت های سازمان بسیج راهبردی به نام تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی تعریف شده گفت: ما مکلف به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هستیم و این ماموریت کل سازمان بسیج است و صرفا برای قسمت خاصی نیست لذا همه باید در اجرای این ماموریت تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: تربیت نیرو تراز باید در ابعاد مختلف صورت پذیرد؛ ما یک کارخانه یا اداره نیستیم که نیرویی با یک تخصص داشته نیاز داشته باشیم و فقط در یک بعد رشد کند؛ قطعا نیروی تراز انقلاب اسلامی نیرویی است که ابعاد تخصص، معنویت، بصیرت و... داشته باشد.

سرهنگ رضایی گفت: نیرویی که تخصص داشته باشد اما تعهد نداشته باشد قطعا تراز انقلاب نیست و نمونه آن دولت موقت در اوایل انقلاب است؛ از سوی دیگر نیرویی که تعهد داشته باشد اما دارای تخصص لازم نباشد نیز هدف انقلاب اسلامی را به سرانجام نمی رساند و توانایی محقق کردن آن چیزی که از نیروی تراز انقلاب اسلامی انتظار می رود را ندارد.

وی با تاکید بر همکاری سه بخش فرماندهی، رابط نمایندگی و مسئول حفاظت گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ماموریت هر سه بخش است و همکاری سه جانبه را می طلبد لذا باید بیشترین تعامل، ارتباط، هماهنگی و بیشترین مشورت به این سه بخش وجود داشته باشد چراکه ماموریت، حیطه کاری و مخاطب همه یکی است و غیر از این انتظار نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان گفت: خدا را شاکریم که این تعامل، همدلی و همراهی بین این سه رکن در رده های ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) وجود دارد و آثار و برکات آن را در رده ها شاهد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها