خبرهای داغ:

دیدار چهره به چهره‌ فرمانده انتظامی بهار با مردم صالح‌آباد

دیدار چهره به چهره‌ فرمانده انتظامی شهرستان بهار با مردم شهر صالح‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۹۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

دیدار چهره به چهره‌ فرمانده انتظامی بهار با مردم صالح‌آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، در راستای برنامه‌های ۱۹۷ فرماندهی و جمعی از پرسنل انتظامی و راهور شهرستان بهار برای پاسخگویی به مردم در کلانتری ۱۳ صالح آباد حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در این دیدار اظهار کرد: هر عملکردی که در قالب لباس پلیس انجام می‌دهیم وظیفه ما است اما مردم نیز باید به صورت متقابل با نیروی انتظامی همکاری کنند تا فعالیت‌های ما به ثمر برسد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: امنیت و مردم دو سر متقابل یک عملکرد موفق هستند و امیدواریم شهروندان ما خود را یک پلیس بدانند و در برابر تخلف همشهریان به آنها گوشزد مسالمت آمیز دهند و اگر در کار هر کدام از این گروه‌ها نقص وجود داشته باشد در استقرار نظم به مشکل خواهیم خورد.

وی ضمن تشکر از مسئولین و شهروندان صالح آبادی عنوان کرد: به خاطر همکاری خوب مردم با ما لازم است از تمام این عزیزان تقدیر کنیم که ضمن رعایت قانون کمترین آمار معضلات اجتماعی را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: اگر در جایی مشکلی پیش آمد به پلیس اطلاع رسانی کنید تا بتوانیم پیگیری و به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات