حجت الاسلام شهیدی گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید تلاش کرد تا یاد شهدا به عنوان خالقان امنیت کشور زنده نگهداشته شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۶۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در شهرستان نطنز اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را به نسل چهارم انقلاب آموخت و تلاش شود تا این فرهنگ در بین تمام نسل های جامعه نهادینه شود.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید تلاش کرد تا یاد شهدا به عنوان خالقان امنیت کشور زنده نگهداشته شود.

رئیس بنیاد شهید کشور تأکید کرد: در بین مقام های مورد افتخار جامعه، مقام و منزلت شهید از جایگاه ویژه ای برخوردار است، زیرا این شهدا بودند که فضای جامعه را برای کسب علم و دانش و درجات مختلف آرام و امن کردند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان در زمان انتصابم به عنوان رئیس بنیاد شهید فرمودند که بکوشید در جامعه، مردم احترام خانواده شهدا را بیشتر داشته باشند و اینکه از پشت میز بیرون بیایید و با مردم و خانواده های معظم شهدا خانه به خانه دیدار داشته باشید.

وی بیان کرد: هر چه توان و قدرت داریم از برکت شهدا است و اگر امروز مقام معظم رهبری در مقابل ترامپ می ایستند این قدرت را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

جت الاسلام شهیدی بیان داشت: شما مردم شهیدپرور نطنز نیز بیشتر به شهدا و خانواده های ایشان احترام بگذارید و اجازه ندهید گلزار شهدا دچار غربت شود.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران برای ما گران تمام شده است چرا که ما برای حفظ این انقلاب و میهن اسلامی حدود ۲۳۰ هزار شهید و ۵۶۵ هزار جانباز داده ایم، لذا باید حرمت خون شهید را حفظ کنیم و پدران شهدا با آرامش و احترام در جامعه زندگی کنند.

پیش از آغاز مراسم یادواره شهدا قبور مطهر شهدای نطنز واقع در امامزاده رقیه خاتون(س) باحضور نماینده محترم‌ولی فقیه و رییس بنیاد شهید کشور و‌ نماینده مجلس ، فرماندار نطنز امام جمعه بادرود و اعضای شورای اسلامی شهر نطنز و بادرود و دیگر مسوولین شهرستان عطرافشانی و گلباران شد.

ارسال نظرات