فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

راهکار مقابله با دشمنان بصیرت است/ باید با اتحاد و انسجام دشمن را ناکام بگذاریم

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه راهکار مقابله با دشمنان بصیرت است، گفت: 40 سالگی انقلاب را در پیش داریم و نگاه آزادی‌خواهان دنیا به رشد این انقلاب است و دشمنانش نیز به دنبال نابودی آن هستند و بر همین اساس باید با اتحاد و انسجام دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۵۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

راهکار مقابله با دشمنان بصیرت است/ باید با اتحاد و انسجام دشمن را ناکام بگذاریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و رابطین انرژی شهرستان با حضور فرمانده بسیج ادارات استان همدان در مدیریت توزیع برق شهرستان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان در این همایش با گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: هر جا در این کشور اتفاقی می‌افتد رد پای دشمن مشاهده می‌شود.

سرهنگ احد امیری افزود: باید به طور مستمر حرکت دشمن را رصد کرد چراکه اگر این کار را نکنیم در سنگر خود افت کرده‌ایم و در این صورت کاریزمای دشمن کار خود را می‌کند.

وی با بیان اینکه راهکار مقابله با دشمنان بصیرت است، افزود: 40 سالگی انقلاب را در پیش داریم و نگاه آزادی‌خواهان دنیا به رشد این انقلاب است و دشمنانش نیز به دنبال نابودی آن هستند و بر همین اساس باید با اتحاد و انسجام دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

مدیریت توزیع برق شهرستان کبودراهنگ نیز در این همایش با ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در ادارات گفت: اسراف در مصرف برق علاوه بر افزایش مبلغ قبوض برق و تحمیل هزینه‌های بیشتر به خانوار ،صنعت تولید برق را در استان دچار مشکل خواهد کرد.

علی هایل همدانی با اشاره به اینکه بیشتر مصرف برق خانگی به یخچال و فریزر، لوازم صوتی و تصویری و ماشین لباسشویی اختصاص دارد، گفت: میزان کم مصرف برق در یک محصول نمی‌تواند به تنهایی راهگشای کاهش مصرف برق باشد.

وی با تاکید بر اینکه زمان استفاده از وسیله برقی نیز عامل مهمی در کاهش مصرف برق است، عنوان کرد: مشترکان باید سعی کنند از وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج بار کمتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار