خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: با توافق بدست آمده ن استان سمنان مانند تعدادی دیگر از استان ها دارای دو اداره کل راه و ترابری و مسکن شهرسازی خواهد شد که در شاهرود و سمنان مستقر هستند.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۹۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در مراسم تجلیل از راهداران استان سمنان در محل اداره کل راه و ترابری در شاهرود با حضور استاندار جدید سمنان با بیان اینکه وفاق خوبی در بین نمایندگان استان برای حل مشکل اداره کل راه و ترابری و شهرسازی استان ایجاد شده است، تاکید کرد: با توافق به دست آمده این استان مانند تعدادی دیگر از استان‌های کشور دارای دو اداره کل راه و شهرسازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر اداره کل راه و ترابری استان سمنان که در شاهرود مستقر است، اداره کل مسکن و شهرسازی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود، افزود: چنین ساز و کاری در غرب استان نیز ایجاد می‌شود تا این استان دارای دو اداره کل راه و ترابری و شهرسازی باشد.
عضو خانه ملت با بیان اینکه دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل به صورت مستقل به فعالیت خود در شرق و غرب استان ادامه می دهند، تاکید کرد: این دو اداره کل مستقیماً بودجه خودشان را دریافت خواهند کرد.
حسینی شاهرودی بیان داشت: شرایط تشکیل این ادارات کل به زودی ابلاغ می شود و ما شاهد اجرای طرح خواهیم بود اما معتقد هستیم در اجرای این طرح باید منافع و حقوق مردم شرق و غرب استان سمنان لحاظ شود.
وی درباره نگرانی برخی کارکنان این اداره کل نیز، توضیح داد: هیچ نگرانی در خصوص جابجایی امکانات، ماشین آلات و کارکنان وجود ندارد چرا که این دو اداره مستقل به کارشان ادامه خواهند داد.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شاهرود از سال ۶۸ کلنگ زنی شده است، تاکید داشت: این فرودگاه با همت مردم تا کنون به دنبال تحقق مرز هوایی بود تا بتواند محصولات کشاورزی‌اش را صادر کند اما به دلیل برخی مسائل مانند تنش‌های سیاسی که سیاسیون استان به آن دامن می‌زدند، این امر محقق نشد تا آنکه خوشبختانه این امر در سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان به تحقق پیوست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها