نماینده ولی فقیه در استان یزد:

عملکرد چهل ساله ارگان های دولتی تبیین شود

آیت الله محمد رضا ناصری در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: درحقیقت تمامی ارگان‌ها در سطح کشور بایستی در این ایام فعالیت‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا عملکردشان در این چهل ساله به خوبی تببین شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری شامگاه شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: درحقیقت تمامی ارگان‌ها در سطح کشور بایستی در این ایام فعالیت‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا عملکردشان در این چهل ساله به خوبی تببین شود.

وی افزود: در واقع با این بررسی‌ها نواقص و کوتاهی‌های صورت گرفته در این راستا به خوبی مشخص و مبرهن می‌شود؛ چنانچه این مهم باعث می‌شود تا در جبران این نواقص اقدامات موثری برداشته شود.

امام جمعه یزد با تأکید بر ضرورت بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مطالعه و بازخوانی شعار‌های انقلابی در هر دوره زمانی می‌تواند افق‌های‌های روشنی از دوران انقلاب اسلامی، ماهیت واقعی و اهداف انقلاب اسلامی را برای نسل‌های بعد از انقلاب، امروز و آینده مشخص‌تر کند.

ناصری با اشاره به نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران پس از آن، عنوان کرد: هدایت و مدیریت انقلاب، مهمترین مؤلفه پیروزی انقلاب اسلامی بود که شخصیتی همچون امام خمینی (ره) حتی در دوران تبعید به درستی آن را اجرایی کردند؛ کمااینکه امروزه حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشی برجسته درهدایت انقلاب اسلامی دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه بزرگترین هدف انقلاب اسلامی بازسازی و نهادینه کردن معنویت در جامعه بود، تصریح کرد: روحیه انقلابی، جهاد و استقامت در منویات امام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در حال حاضر ضروری است که اهداف دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی جدی بودن در پیشرفت فناوری و صنعت بسیار حائز اهمیت است؛ همچنین کارایی ولایت فقیه از حساسیت زیادی برخوردار است که هر چقدر جایگاه ولایت فقیه در کشور، تقویت و حفظ شود موجب اقتدار نظام اسلامی می‌شود و اگر به مقوله ولایت فقیه، کم‌توجهی شود، کل نظام و مجموعه زیر سؤال می‌رود.

ناصری تصریح کرد: در شرایط کنونی توجه به وصیت‌نامه امام راحل از اهمیت ویژه‌ای برخودار است؛ چرا که دارای درس‌های بسیار زیادی است که اگر در این راستا برنامه‌ریزی شود، بسیاری از مشکلات در کشور حل می‌شود.

امام جمعه یزد در پایان اضافه کرد: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) چراغ بسیار روشنی برای هدایت مسیر همه مسئولین به سمت اهداف اصلی نظام و مبنای اساسی حکومت دینی و مردمسالاری دینی تلقی می‌شود و ضروری است که مسئولان بیش از بیش در این راستا توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار