مدیر کل بنیاد شهید یزد:

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

علی ابراهیمی در دیدار با تعدادیی از خانواده شهدا، گفت: خانواده های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند و باید از آنها درس پایداری در راه دین و ارزش ها را فراگرفت و لحظه ای تسلیم استکبار نشد.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۱۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، احمد ابراهیمی روز یکشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده شهدا، اظهار داشت: حضور مدیران در منزل شهدا و سرکشی به خانواده‌های آن‌ها توفیقی است که نصیب مسئولان می‌شود.
وی ادامه داد: بررسی مسائل و نیاز‌های جامعه ایثارگری که حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند عمل به ارزش‌های دینی و انقلابی و الگویی ماندگار است.
این مسئول با اشاره به اینکه سرکشی به خانواده شهدا در استان در کشور بی نظیر است تصریح کرد: این برنامه به صورت مرتب با حضور مدیران اجرایی به نحو مناسب برگزار می‌شود.
ابراهیمی گفت: خانواده‌های شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند و باید از آن‌ها درس پایداری در راه دین و ارزش‌ها را فراگرفت و لحظه‌ای تسلیم استکبار نشد.
در راستای اجرای طرح سپاس (حضور در منزل شهدا)، جمعی از مسئولان اجرایی به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان یزد رفتند و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.
این برنامه در ۳۵ گروه شامل مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر از ۱۴۰ خانواده شهدا و ایثارگران محله‌های مختلف یزد انجام شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها