خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

برنامه‌های راهبردی مبارزه با مواد مخدر باید مستمر و راهگشا باشد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر همچنان ادامه دارد، افزود: در این راستا برنامه های راهبردی باید مستمر و راهگشا باشد و تنها به آمار و ارقام اکتفا نکنیم.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۳۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

برنامه‌های راهبردی مبارزه با مواد مخدر باید مستمر و راهگشا باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم الماسی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با محور طرح ملی کرامت در شهرستان ملایر اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید نقاط قوت و ضعف را بشناسیم.

وی مواد مخدر را پدیده اجتماعی پیچیده ای دانست و افزود: نگاه همه جانبه باید به طرح مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم و رفتار کلیشه ای و غیر علمی نمی تواند بر این پدیده تاثیرگذار باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان وجود هماهنگی و وفاق در ریشه کنی و مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و بیان کرد: اگر امروز در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جامعه تغییر ایجاد شده و اقدامات اثرگذاری صورت گرفته است، این حاصل همراهی دستگاه های اجرایی، اقشار مختلف مردم و نهادهای تاثیرگذار بوده است.

الماسی با بیان اینکه اقدامات در حوزه مبارزه با مواد مخدر لازم اما کافی نیست، ادامه داد: اجرای طرح ملی کرامت در ملایر فرصت و شروع خوبی برای این شهرستان بود که باید تداوم یابد.

وی تاکید کرد: یکپارچگی و همدلی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملایر به وجود آمده است را نباید از دست بدهیم.

الماسی با بیان اینکه سهم ملایر در تمامی حوزه ها در استان تعیین کننده و اثرگذار است، گفت: این وفاق و همدلی در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و طرح ملی کرامت باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم نسخه کاملی را برای کشور ارایه دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر همچنان ادامه دارد، افزود: در این راستا برنامه های راهبردی باید مستمر و راهگشا باشد و تنها به آمار و ارقام اکتفا نکنیم.

الماسی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و پشتوانه مردمی دستاوردهای بسیار بزرگی را برای کشور به دنبال داشت که باید این دستاوردها بازگو شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی دشمنان در تلاش هستند انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد و شکست خورده جلوه دهند و با اعمال فشارها و تحریم ها مردم را نسبت به نظام و انقلاب بی اعتماد و ناامید کنند.

الماسی گفت: در این شرایط باید به تمامی دستاوردهایی که از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده ایم تکیه کنیم و با مطرح کردن دستاوردها در 40 سالگی انقلاب نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی ادامه داد: سنگ اندازی‌های دشمنان به ویژه در حوزه اقتصادی، برای متوقف کردن حرکت شتابان انقلاب است، اما ملت ایران با پیروی از رهبری حکیم و عادل، استقلال، آزادی و اسلامیت خود را حفظ کرد و تاکنون در مقابل تمامی هجمه ها و توطئه های دشمنان محکم و استوار ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات