نماینده ی مردم جنوب استان بوشهر در مجلس:

دشمنان دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام هستند

سکینه الماسی گفت: ٩ دي دقيقا مصداق جمله امام خميني (ره) بود كه فرمودند: مردم صاحبان اصلي اين انقلابند زيرا مردم بار ديگر به كمك انقلاب آمدند و پيام روشني به دشمنان دادند كه تاريخ ايران جاودانه شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۱۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام هستند/حماسه 9 دی در تاریخ جاودانه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سکینه الماسی امروز در رابطه با خلق حماسه ٩ دی اظهار داشت: از اهداف اصلی دشمنان در فتنه سال ٨٨ تفرقه انداختن میان اقشار و گروه های مختلف مردم عزیز ایران بود.

نماینده ی مردم شهرستان های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان می خواستند که مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند، البته این اولین بار هم نبود که در تاریخ چهل ساله انقلاب دشمنان چنین قصد شومی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در ٤٠ ساله اخیر همواره نشان داده اند که بزرگترین سرمایه و بهترین پشتیبان برای نظام اسلامی هستند.

الماسی بیان کرد: مردم ایران با وجود مشکلات فراوان نه تنها به اسلام علاقه مندند بلکه به کشوری که در آن زندگی می کنند با دل و جان عشق می ورزند.

وی در رابطه با سیل گسترده مردم در حماسه ٩ دی گفت: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان و هزینه های هنگفتی که علیه جمهوری اسلامی می کنند موفق به بدبین کردن مردم نسبت به نظام نشده اند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس افزود: ٩ دی دقیقا مصداق جمله امام خمینی (ره) بود که فرمودند: مردم صاحبان اصلی این انقلابند زیرا مردم بار دیگر به کمک انقلاب آمدند و پیام روشنی به دشمنان دادند که تاریخ ایران جاودانه شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار