نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویر

نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی با حضور مهندس عبداللهی فرماندار صومعه سرا،سرهنگ عاشوری فرمانده ناحیه شهرستان و نیز بسیجیان کارآفرین و تولید کننده درشیخ محله صومعه سرا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۲۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی با حضور مهندس عبداللهی فرماندار صومعه سرا،سرهنگ عاشوری فرمانده ناحیه شهرستان و نیز بسیجیان کارآفرین و تولید کننده درشیخ محله صومعه سرا افتتاح شد.

این نمایشگاه در ۱۵ غرفه به ارائه محصولاتی همچون :لبنیات محلی.خشکبارمحلی. مرغ و اردک و تخم مرغ محلی، گل و گیاه زینتی. ماهی پرورشی.شکر سیاه. پوشاک تولید داخلی. و... می پردازد.


لازم به ذکر است این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه سرا و حوزه بسیج شیخ محله به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویرنمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویرنمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویرنمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویرنمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد +تصاویر

انتهای پیام

 

ارسال نظرات