خبرهای داغ:
یکی از اساتید دانشگاه گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن در حال تدارک فتنه‌ای جدید است که جبهه انقلابی موظف است با روشنگری لازم نسبت به تفکرات لیبرالی از بروز فتنه جدید جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

جبهه انقلابی باید با روشنگری لازم از بروز فتنه جدید جلوگیری کندبه گزارش خبرگزاری بسیح از همدان، نشست روشنگری به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه با حضور فرماندهان، اعضای شورا و بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت شهید «حسین خادم پر» و اعضای گردان حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) حوزه در محل کانون بسیج همدان برگزار شد.

یکی از اساتید دانشگاه در این مراسم پیرامون تاثیرات تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان به خصوص در اروپا مطالبی را ارائه کرد.

حجت الاسلام فلاح در ادامه با اشاره به تاریخچه فتنه‌انگیزی دشمنان خارجی و داخلی انقلاب در طول 40 سال گذشته بیان کرد: تجربه نشان داده که دشمنان برنامه‌ریزی خود را در محدوده 10 ساله تدارک دیده‌اند؛ همانگونه که در سال‌های ۵۸، ۶۸، ۷۸ و ۸۸ به اشکال گوناگون فتنه‌های مختلفی در کشور به وجود آوردند.

وی اظهار داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن در حال تدارک فتنه‌ای جدید است که جبهه انقلابی موظف است با روشنگری لازم نسبت به تفکرات لیبرالی از بروز فتنه جدید جلوگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات