خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان

حماسه ی 9 دی روز بصیرت و پیمان امت با ولایت بود

حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه پشتیبان ولی فقیه بوده اند و این را در صحنه های مختلف نشان داده اند.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۰۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع ائمه ی جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاوت که در مسجد المهدی به مناسبت 9 دی برگزار شد به فرمایش گهربار امام علی (علیه السلام) اشاره کرد و گفت : کوری چشم بهتر از این است که انسان راه و مسیر را تشخیص ندهد که هم خودش گمراه شود و هم عده ای را به گمراهی بکشد.

وی در ادامه افزود : انقلاب 40 ساله اسلامی ایران از ابتدا تا کنون غائله ها و فتنه های گوناگونی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و دنیای استکبار که از روز اول پیروزی این نهضت برعلیه آن این توطئه ها را تدوین کرده و عملیاتی نموده است شکست را در همه ی این زمینه ها پذیرفته است از غائله های تجزیه طلبانه ی اول انقلاب ، ترور شخصیت های تراز اول انقلاب ،دولت لیبرال ها، جنگ 8 ساله تحمیلی ، فتنه های سال 88،78 و 96 تماما در این میدان ها پیروز میدان ، انقلاب اسلامی و شکست خورده ی آنها دنیای استکباری به سردمداری آمریکاست و این مهم با بصیرت انقلابی مردم محقق شده و الحق که امام راحل بجا فرموده اند که مردم عصر ما از مردم عصر رسول الله و امیرالمومنین (علیهما السلام) بهتر هستند چون که اهل بصیرت هستند و تبعیت از ولایت را بر خود واجب می دانند.

وی در ادامه تأکید کرد : بیشترین اذیت و آزار پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت از مسلمانان بی بصیرت صورت گرفت و الا سرنوشت بهتری برای اسلام رقم می خورد و ائمه ی ما تماما به مسلخ شهادت نمی رفتند چرا ؟ چون که مسلمان آن عصر در ایمان به اهل بیت مستحکم نیست تا برای دفاع از آن از همه ی هستی اش بگذرد.

حجت الاسلام عرب گفت : حادثه ی 9 دی در دفاع مردم از همان اعتقادات و ارزشهای الهی به وجود آمد وقتی هتک حرمت به ساحت اهل بیت و امام حسین (ع) و عزاداران ایشان رسید، دیگر صبر مردم به سر آمد و خیل عظیم مردم جهت سرکوب فتنه گر منافق با تمام وجود ایستاد و سیل خروشانی شد که فتنه و فتنه گر را با خود برد.

وی در پایان گفت : انشاالله این بصیرت انقلابی همیشه در مردم پایدار بماند تا هیچ کس جرأت تعرض به انقلاب و نظام اسلامی را به خودش ندهد و پرچم عزیز اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آید به امید آن روز مبارک.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار