در جمع طلاب بسیجی شهرستان بن عنوان شد:

روحانیت و بسیج بازوان ولایت هستند

حجت الاسلام حسینی در جمع طلاب بسیجی شهرستان بن، گفت: داشمنان به فکر جداکردن جوانان از بسیج و روحانیت و مساجد هستند.
کد خبر: ۹۰۹۶۲۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه موقت شهر وردنجان با اشاره به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی و ولایت فقیه و تلاش آنان برای فتنه انگیزی در كشور، گفت: روحانیت و بسیج دو بازوی ولایت هستند و با همكاری و هم افزایی در این دو نهاد مقدس می توانیم بر بسیاری از مشكلات فرهنگی غلبه كنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز دشمنان اسلام به دنبال این هستند كه هر چه می توانند علیه نسل جوان انقلابی ما نقشه بكشند و با ترفندهای مختلف این سرمایه های نظام را از بسیج و روحانیت و مساجد جدا كنند.

وی اظهار داشت: اگر امروز به فكر جذب جوانان به مساجد و پایگاه های بسیج نباشیم، قطعا دشمنان با برنامه های متنوع ضد فرهنگی و با استفاده از راه های مختلف همچون فضای مجازی ذهن جوان ما را مشغول خواهند كرد و او را از اندیشیدن به مسائل انقلاب و نظام اسلامی باز داشته و حتی در مواردی وامدار خود خواهند نمود.

حجت الاسلام حسینی تاكید كرد: ما وظیفه داریم تا با تشكیل هیئت های اندیشه ورز به فكر پیدا كردن راه حل های جذاب برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و بسیج باشیم و كاری كنیم كه جوانان با مسجد رفیق باشند و اگر اینگونه شد بسیاری از مشكلات فرهنگی و اجتماعی ما حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار